De winnaars

De winnaars

Rank 512 Gelezen 17 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 99 Favoriet 1 Recensies 2
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0
Het langverwachte, laatste deel van de Björnstad-trilogie
Er zijn twee jaar verstreken sinds de gebeurtenissen waar niemand aan wil denken. Iedereen heeft geprobeerd zijn leven weer op te pakken, maar er is iets aan dit deel van het bos dat dat nooit echt toelaat.
We zijn een stad met verdriet in ons hart en geweld in de lucht. We houden van verhalen met een happy end, maar diep vanbinnen wisten we waarschijnlijk altijd al dat dit er niet een was.
Het begint deze keer met een storm en eindigt in vuur. Iemand die lang weg is geweest komt naar huis. Iemand droomt van de NHL en iemand droomt van wraak. Iemand haat, iemand vecht, iemand pakt een pistool en loopt naar de ijsbaan. Waaruit bestaat een familie? En een hockeyteam? Of een gemeenschap? Ze bestaan allemaal uit de optelsom van onze keuzes. En om hen te beschermen zijn we bereid alles op te offeren. Alles.

Björnstad (3)
Edith Sybesma