De wondere wereld van het heelal

Wil jij ook graag weten welke geheimen het universum voor ons verbergt? Ontdek ze beetje bij beetje in deze uitgebreide gids over de ruimte. Je leest er over de zon, de maan en de planeten, sterren en kometen, melkwegstelsels en nevels en nog veel meer! Bestudeer de schijngestalten van de maan, de vallende sterren, de verhalen achter de sterrenbeelden, de samenstelling van de planeten, de missies naar de ruimte, enzovoort.

Het heelal is onmetelijk groot en er vallen zoveel dingen te ontdekken! Neem je verrekijker of je telescoop en maak een fantastische reis tussen de sterren. Aan de hand van de talrijke foto's en hemelkaarten in het boek vind je gemakkelijk je weg. Voer zelf ook de proefjes uit samen met je vrienden, en je zult beter begrijpen hoe de verschillende hemellichamen precies werken. Misschien ontdek jij wel leven op een verre planeet en word je ooit een beroemde astronoom!

Is De wondere wereld van het heelal het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De wondere wereld van het heelal