De wonderlijke weg van wens naar werkelijkheid

Een inspirerend boek voor kinderen die hen stap voor stap bij de hand neemt op een avontuurlijke reis langs hun eigen (droom-)wensen op weg naar verwezenlijking.
Chantal Trigallez bewerkte de bestseller 'De Creatiespiraal ' van Marinus Knoope, 130.000 x verkocht in Nederland, op veler verzoek tot kinderboek. Hierin wordt op verassend eenvoudige wijze beschreven hoe je als mens de meeste kans maakt om je dromen waar te maken.
De jonge lezer gaat mee op avontuur met de wensenprofessor en Filo en krijgt onderweg opdrachten en invuloefeningen. Zo wordt door te lezen en te doen, geleerd de optimale voorwaarden te scheppen om je wensen te verwezenlijken. 'Filo ontdekt de wonderlijke weg van wens naar werkelijkheid' is een persoonlijk handboek voor het leven wat later als naslagwerk gebruikt kan worden (waar droomde ik als kind van? welke wensen heb ik verwezenlijkt en welke zou ik alsnog willen verwezenlijken? welke stappen moet ik daarvoor nemen?).
Spelenderwijs worden gestimuleerd: het in contact staan met jezelf, verbeeldingskracht, jezelf positief leren uiten, samenwerken, doorzetten, in jezelf en je dromen (blijven) geloven, initiatief nemen, leren hulp vragen. Maar bovenal het zelfvertrouwen.

Is De wonderlijke weg van wens naar werkelijkheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wonderlijke weg van wens naar werkelijkheid