Rank 1531 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Artikelen 1   Topics 0

Het sprookje De zes dienaren door de Efteling.

In het sprookje De zes dienaren besluit een prins de mooiste prinses onder de zon voor zich te winnen. Alleen als hij een onmogelijke opdracht weet uit te voeren mag hij haar om haar hand vragen. Op weg naar het kasteel van de prinses komen er zes bijzondere mannen op zijn pad, elk met een unieke gave. Samen met zijn zes dienaren waagt de prins zich aan de opdracht die zijn voorgangers met geen mogelijkheid wisten te vervullen.

Dit betoverende prentenboek, gebaseerd op het sprookje van de gebroeders Grimm, komt door het iconische karakter Langnek tot leven in het Sprookjesbos van de Efteling. Prachtig uitgevoerd met linnen rug en goudfolie en met sfeervolle tekeningen van Esther Rosier.

Kind & Jeugd

Artikelen over De zes dienaren

Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

door: Jufelsie 1 like
Langnek heeft zijn plaats gevonden in de Efteling. Hij is één van de zes dienaren die een prins hebben geholpen de prinses te bevrijden. De andere zijn Putoor, Springkuit, Heuvelbuik, Koukleum en Kogeloog. Ontmoet ze in het nieuwe prentenboek De zes dienaren van de Efteling. Op een mooie...