De zomer op tafel

Kip met knoflookkorst, Lamsspiesen met basilicum, Ratatouillepotjes met verse geitenkaas , Kersenclafoutis en Abrikozen van de barbecue: in de namen van de gerechten die Stéphane Reynaud voor ons verzamelde klinkt de zomer al door.
In dit boek geeft hij voor iedere dag van de maanden juni, juli en augustus een heerlijk seizoensrecept. Fijne Franse gerechten waar we een voorbeeld aan kunnen nemen. Met voor-, hoofd- en nagerechten in Reynauds bekende no-nonsense stijl, de grappige anekdotes over Marie en Léon en de uitnodigende fotografie van Marie-Pierre Morel.
Dit boek biedt iedere liefhebber van de eenvoudige Franse keuken volop inspiratie om te koken met wat het seizoen te bieden heeft.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is De zomer op tafel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De zomer op tafel