De zondares
  Lees een fragment

VN:

De zondares

Rank 2240 Gelezen 1247 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 222 Favoriet 36 Recensies 43
Thrillers & Spanning Lijsten 8 Spots 4   Topics 0

In een afgezonderd klooster heeft een afschuwelijke moord plaatsgevonden. De beestachtige misdaad lijkt zonder motief en de nonnen in het klooster kunnen weinig hulp verschaffen bij het politieonderzoek. Patholoog-anatoom Maura Isles heeft schokkend nieuws: de twintigjarige zuster Camille was zwanger voordat ze werd vermoord. Terwijl oude geheimen aan het licht komen, leidt het speurwerk van Maura Isles onafwendbaar naar de kern van het mysterie, en ten slotte naar een verbijsterende onthulling over de identiteit van de moordenaar.

Thriller
Els Braspenning
The House of Books
01 januari 1999
26 augustus 2019

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een pageturner met een sterk plot

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
We hebben er even op moeten wachten, de nieuwe van Tess Gerritsen. De zondares verscheen echter vorig jaar al bij de boekenclub. Een paar maanden geleden kregen ook de niet leden de kans om de nieuwe Gerritsen te verslinden. Verslinden, want deze zevende thriller van haar hand is een bijzonder goed...

Reacties op: De zondares