De Zoon van de Slang

De Zoon van de Slang

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0
Terwijl de wereld in brand staat en de ellende van de eindtijd onafwendbaar lijkt, geniet Victor, de zoon van Peter en Monica, van een onbezorgde kindertijd in België.

Hij is vijftien als zijn vader ten prooi valt aan de vloek die in hem woekert en Peters verschrikkelijke dood verandert de vrolijke jongen in een norse puber. Tien jaar later sterft ook zijn moeder. Na haar dood trekt Victor met haar urne naar Chili om haar volgens de gebruiken van het Coya-volk te begraven. En vanaf het moment dat hij voet op Chileense bodem zet, raakt alles in een stroomversnelling.

De Zoon van de Slang, het derde boek van de trilogie Kukulkans Meesterplan, is dark fantasy op zijn best. In de magische wereld van Zuid-Amerika wordt Victor deel van een oeroude profetie. Hij is de Zoon van de Slang, geboren uit menselijke liefde en gemaakt met de kennis van de oude indianengod Kukulkan. Die heeft in hem de lotslijnen van de mensheid verweven. Is Victor het wapen dat een einde zal maken aan de gewelddadige heerschappij van de Waanzinnige God?
Sciencefiction & Fantasy
Celtica Publishing
13 januari 2020

Door lezers

Nederfantasy Café / Naar welke Nederfantasy kijk jij deze winter uit?
29 december 2019 5 reacties
  Meer artikelen van lezers