Deel nooit het verschil

Rank 6664 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Het leven bestaat uit onderhandelingen: of u nu een auto aanschaft, een loonsverhoging vraagt, een huis koop, de huur onderhandelt of overlegt met uw partner of kinderen; zelfs het verloop van uw verdere leven kan afhangen van uw optreden in cruciale gesprekken. Dit boek geeft u de hulpmiddelen die u hiervoor nodig hebt.
Deel nooit het verschil is een onontbeerlijk handboek met onderhandelingsprincipes uit de opmerkelijke carrière van Chriss Voss, onderhandelaar in gijzelings- en ontvoeringszaken. Hij benadrukt het belang van emotionele intelligentie, zonder het eindresultaat uit het oog te verliezen. De effectiviteit van deze zijn in het veld getest. Voss Laar zien hoe u deze vaardigheden op uw werk en op elk levensgebied kunt gebruiken.
Het boek biedt een spannend kijkje achter de schermen bij de FBI, waarbij de onderhanelingsstrategieën uit de doeken worden gedaan die Voss hanteerde.

Chriss Voss, een FBI-veteraan, ja een van de meest vooraanstaande beoefenaars en docenten van onderhandelingsvaardigheden. Zijn adviesbureau verzorgt opleidingen en adviseert bedrijven bij complexe onderhandelingen.
Scriptum
9789463190909