Delicious Pink

Delicious Pink

Culinair   Topics 0

Met ‘Delicious Pink’ van Blond Amsterdam eten en drinken alle Blond Amsterdam-fans pinker dan pink! Begin de dag healthy met de Pink detox fruit bowl en vrolijke roze pancakes. Geniet van roze pokébowls en hummus-dips met klassieke Cosmo Cocktail of Ginger Berry Mocktail. En trakteer jezelf op een van de vele vrolijke sugar pink treats als de frisse aardbeientompouce of roze-chocoladefondue. Vanaf nu eet je niet alleen op roze, maar eet en drink je ook nog eens roze. Life is sweet when your food is pink.
Blond Amsterdam is al bijna 20 jaar het meest geliefde serviesmerk (en meer) van Nederland. De eigenaressen van Blond Amsterdam, Femque van Geffen en Janneke Dröge, hebben een doel: ze willen mensen blij maken. Beiden hebben de kunstacademie doorlopen, beiden komen uit Brabant, samen hebben ze een klik en die heeft geleid tot Blond. Want ze zijn ook nog eens allebei blond.

Culinair
Kosmos Uitgevers