Dertig dagen om te falen

Gelezen 22 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 34 Favoriet 4 Recensies 6
Young adult   Topics 0
Wanneer engel Muriël een gevallen engel uit de Hel bevrijdt, wordt ze door God tijdelijk naar de Aarde verbannen. Ze krijgt dertig dagen de tijd om hem op te sporen, anders is er geen plek meer voor haar in de Hemel. Haar aardse buurman Chad maakt het Muriël niet gemakkelijk om zich te focussen op deze missie. Zijn knappe looks en sexy lichaam roepen gevoelens in Muriël op. Emoties die haar vreemd zijn en in de war brengen. Na dagen van speuren is Muriël niets opgeschoten en ziet ze geen andere keuze dan de hulp van Chad te accepteren. Doet Muriël er goed aan haar lot in zijn handen te leggen?

Dertig dagen om te falen is een New Adult Urban Fantasy-verhaal, geschreven vanuit twee perspectieven, waarin hoop, geloof en liefde centraal staan. Het boek is op wattpad maar liefst 100.000 keer gelezen, waarmee ze zowel nationaal als internationaal veel lezers heeft geïnspireerd.

Anita Henriët heeft in 2016 op wattpad “The Wattys 2016” gewonnen met het verhaal “Diep vanbinnen”.

Young Adult
Romantiek
Fictie 15+
Godijn Publishing
27 januari 2020
27 januari 2020

Reacties op: Dertig dagen om te falen