Desnoods met geweld

Desnoods met geweld Jeugdroman over racisme op school. Actueler dan ooit!

Onze school is een blanke school. Rot op! Dat staat op het briefje dat Sandra Noya in haar tas vindt op de dag dat er op alle borden van de school een geheimzinnig teken verschijnt.En de schrijvers van dat briefje laten het niet bij dreigementen, zoals Sandra op een avond pijnlijk ondervindt...

Door dit alles begint ze ook haar vriend Lex Verschoor met andere ogen te bekijken: hij is ook een blanke, hij behoort ook tot die andere wereld. Maar Lex is niet van plan dat zomaar goed te vinden. Als White Power een paar weken later de muren van de school bekladt, neemt hij de beslissing. Hij zal die smeerlappen weten te vinden en hij zal een eind maken aan hun activiteiten, desnoods met geweld.

Is Desnoods met geweld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Desnoods met geweld