Dichterbij

We schrijven februari 2020. Er waait een verre vreemde wind die via Lombardije uit Wuhan lijkt te komen. Corrie schrijft niet alleen haar dagboek vol met veelzeggende dromen, dwarse gedachten, diepe gevoelens en de nodige vragen, ze verzamelt ook opmerkelijke berichten uit de Trouw, de krant die ze weer is gaan lezen. De ingrijpende gebeurtenissen beginnen elkaar snel op te volgen. Dan wordt ze ziek. En zij niet alleen…
Een deel van de dagboekfragmenten, bijbehorende gedichten en muziekteksten zijn in dit boek samengevoegd met berichten uit de mainstream media, waaronder de Trouw (krant) en alternatief nieuws van bv. social media. De lezer wordt uitgenodigd om dichterbij te komen. Bij wat er gebeurde in de eerste maanden van het jaar 2020, zowel op macro als op micro niveau, zowel collectief als heel persoonlijk.

Eerste recensies: 'Ik kon niet meer stoppen met lezen' en 'Dit verhaal heeft me diep geraakt, omdat ik zelf ook rouw om iemand die ik in 2020 heb verloren'.

Alles in dit boek is waargebeurd.

Waargebeurde verhalen
Mijnbestseller.nl