Digitale dilemma's

Hoe overleven we racistische algoritmes, Twitter-trollen en de metaverse? Kanis beschrijft in klare taal de alledaagse, digitale dilemma's en herkenbare ergernissen van deze tijd. Ontdek waarom de platformbitch niet meer zonder haar apps kan, hoe de Linked-influencer van het carrièreplatform een dagboek maakt en waarom demissionair minister De Jonge nooit bij een tech-bedrijf was aangenomen. Hoe kan het dat Big Tech steeds meer hoofdzonden begaat en dat Alphabet ons alfabet bepaalt? Kan technologie een oplossing zijn voor onze huidhonger, zorgen voor meer verbinding en onze (mentale) gezondheid verbeteren? Wat hebben Mark R. en Mark Z. gemeen? Het boek Digitale dilemma's: hoe technologie ons leven verandert is onmisbaar voor iedereen die op zoek is naar evenwicht in het technologische tijdperk. Sanne Kanis (ondernemer) schrijft wekelijks een column in het katern Futures van Het Financieele Dagblad over de invloed van technologie op ons dagelijks leven. In Digitale dilemma's zijn de beste columns gebundeld. In 2019 publiceerde zij de roman De bubbel bij uitgeverij Prometheus. Hiervoor werkte zij op strategische posities bij beursgenoteerde techbedrijven.

Is Digitale dilemma's het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Digitale dilemma's