Dikke meidenclub, de

Emily van Thijn heeft, samen met haar iets te dikke vriendin Marjolein, een club opgericht: ‘De dikke meidenclub’. Alleen dikke meiden mogen lid worden. Het motto van de club is: samen staan we sterk. De meiden steunen elkaar in de strijd met de kilo’s en met klasgenoten die hen voor kamerolifant, vetpens of rolmops uitmaken.
Emily wordt gepest door JoYan, een klasgenootje. JoYan scheldt haar uit, stopt een dood vogeltje in haar broodtrommel, stuurt gemene mailtjes en laat Em zelfs in elkaar slaan.
Als Em erachter komt dat JoYan gelogen heeft over Heino, haar vriendje, is de maat vol. Ze is het zat, spuugzat. Het is tijd om wraak te nemen!
Ems wraakactie loopt op een ramp uit. JoYan gaat helemaal door het lint en Em zit met haar handen in het haar. Leeftijd vanaf 12 jaar

Is Dikke meidenclub, de het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dikke meidenclub, de