Dit boek is dodelijk

De dodelijkste YA-thriller van het jaar
Ik zal het meteen duidelijk maken: ik heb Hugh Henry Van Boren niet vermoord. Ik heb niet eens geholpen. In ieder geval niet expres.
Als Hugh, een van de populairste en rijkste leerlingen van de school, dood wordt aangetroffen, slaat de paniek toe onder de anderen. Wie is de moordenaar? Jess Choudhary, een leerling die er alles aan doet om zich voorbeeldig te gedragen en zo haar studiebeurs veilig te stellen, merkt al snel dat dat ze meer betrokken is bij het onderzoek dan ze ooit had kunnen denken. Hugh is op precies dezelfde manier overleden als een personage in een verhaal dat zij geschreven heeft. Dan ontvangt Jess een anoniem bericht: iemand bedankt haar voor de inspiratie.
De tijd tikt, en Jess weet dat ze het mysterie op zal moeten lossen of anders eindelijk iets gemeen zal hebben met Hugh: de dood.

Redactionele recensie

Recensies (11)

Meer recensies

Is Dit boek is dodelijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dit boek is dodelijk