Dit is mijn leven

Dit is mijn leven

Rank 6094 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Liefde is het antwoord

Als klein meisje werd ik 3 jaar lang seksueel misbruikt. Toen ik 17 was heb ik het aan mijn naasten verteld. Na een periode waarin ik alles op alles gezet heb om mezelf te vernietigen door te vluchten in een wereld van drank, drugs en verknipte seks kwam er een moment waarop ik inzag dat het echte leven aan mij voorbij ging. Dat was het keerpunt. Ik koos ervoor om in de spiegel te kijken en mijn leven om te gooien, stapje voor stapje.

De afgelopen 4 jaar heb ik een helend proces doorgemaakt. Ik heb mijn emoties en frustraties verwerkt en samen met mijn diepste geheimen op papier gezet. In dit boek vertel ik op openhartige en confronterende wijze over de vernederende jaren van mijn leven tot de uiteindelijke overwinning en het geluk waarin ik nu verkeer.

Yvonne van Galen (1977) is kunstenares en filantroop. De totale winst die uit de verkoop van haar creatieve werk komt doneert ze aan goede doelen gerelateerd aan haar levensverhaal.
Yvonne van Galen BV
31 maart 2020