Dit is mijn ware afrika

Als twaalfjarige leest Carole Donkers het boek ‘Roots’, over het leven van de Gambiaanse jongen Kunta Kinte. Haar les: waarom hebben mensen in Afrika de hulp van “het Westen” nodig? Ze neemt zich voor ooit naar Afrika te gaan om het antwoord op die vraag te ontdekken.

In 2010 wordt dat voornemen omgezet in daad en reist ze naar het Noorden van Ghana, om er ruim tien jaar te blijven. Samen met de lokale leiders van transformatie vormt ze Creators 4 Humanity, een co-creatieve community van zelfbewuste pioniers.

In dit boek neemt Carole je mee op ontdekkingsreis in haar Afrika. Persoonlijke ervaringen worden afgewisseld met aanpak, lessen en inzichten. De succesverhalen van Creators 4 Humanity laten zien dat de waarheid van Afrika een andere is dan het hulpbehoevende beeld dat haar als kind werd voorgehouden. Door anders te leren denken over Afrika, begeleidt Carole ons naar een overstijgend perspectief van één wereld.

Haar ervaringen tijdens deze tienjarige ondernemersreis lezen als een ontdekkingsreis. Ondernemerschap als een levenswijze die energie en balans als uitgangspunt heeft. Carole's visie en de toepassing daarvan komen samen in een reisroute voor succes in het nieuwe derde decennium van de 21e eeuw: Succesvol zijn met innerlijke creatiekracht.
Rijk en ontwikkeld in 2030 is de mens die NU de shift maakt. Ben jij er klaar voor?

“Zelden ontmoet ik mensen die zo’n complete visie hebben en belichamen.
Carole is het levende voorbeeld van het creatieve vermogen en het ondernemerschap
waar ik in geloof voor de toekomst.”
Erik Smithuis - Oprichter ICM Opleidingen & Trainingen, Spreker, Auteur

Carole Donkers (1976) is transformatiecoach. Wereldwijd begeleidt zij leiders met het vergroten van hun innerlijke creatiekracht.

Waargebeurde verhalen
Brug, Uitgeverij van
27 november 2020
27 november 2020

Reacties op: Dit is mijn ware afrika