Doe het Andersom met behulp van de Niranam-methode

De Niranam-methode, die zijn oorsprong vindt in Thailand en in de rest van de wereld nog onbekend is, is revolutionair en kan toegepast worden bij vrijwel alle psychische en lichamelijke klachten. Bij deze eenvoudige en holistische methode worden zowel het lichaam als de geest behandeld en is het niet nodig om in het verleden te graven en maandenlang onder behandeling te zijn. De innerlijke kracht die elk mens van nature bezit om zichzelf te veranderen en te genezen wordt geactiveerd.
Dit boek geeft een globaal beeld van de Niranam-methode. Met behulp van heldere voorbeeldverhalen wordt uitgelegd hoe wij zelf diverse klachten veroorzaken door ons onbewust aangeleerde gedrag. Diverse levensprocessen worden uitgelegd waardoor het mogelijk wordt inzicht te krijgen in ons gedrag en dit direct te corrigeren.
Alle informatie die in het boek en tijdens sessies wordt gegeven, dringt onmiddellijk door in het onderbewustzijn en gaat daar de verandering teweegbrengen die nodig is. Er ontstaat een andere levenshouding wanneer we situaties Andersom aan gaan pakken, waardoor deze in positieve zin veranderen. Bijvoorbeeld: er wordt ons geleerd alles onder controle te krijgen, maar daarmee bereiken we het tegenovergestelde en wanneer we controle niet meer belangrijk vinden, krijgen we het vanzelf zonder enige inspanning.
Gerard Wouters, Ph.D., is de enige Niranam-therapeut buiten Thailand en oprichter van het Niranam Gezondheidsinstituut Amsterdam. Hij volgde een zevenjarige opleiding onder begeleiding van een Thaise privéleraar. Gerard Wouters geniet bekendheid bij particulieren, hulpverleners en artiesten en in het bedrijfsleven. Hij coacht al meer dan twintig jaar individuele en groepen mensen en geeft workshops en lezingen.

Is Doe het Andersom met behulp van de Niranam-methode het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Doe het Andersom met behulp van de Niranam-methode