Doei angst, hallo liefde

Doei angst, hallo liefde

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wil jij weten hoe we van een uitgeputte planeet weer een paradijs kunnen maken? Een plaats waar energie eindeloos beschikbaar is en oorlog iets van vroeger? Waar verdeeldheid raar is en verbinding het nieuwe normaal? Waar lockdowns niet meer nodig zijn en er genoeg is voor iedereen? Nog nooit klonk de roep om het anders te doen zo duidelijk als nu. Maar als we een leukere planeet willen hebben we niet genoeg aan actie in de buitenwereld. Echte verandering begint pas als we onszelf veranderen. ‘Doei angst, hallo liefde’ laat aan de hand van een aantal levenswetten zien hoe we dit met succes kunnen aanpakken. Je leert wat voor wetmatigheden er in deze wereld gelden en hoe je daar gebruik van kunt maken. Het is alsof je het geheime script, het plan achter alles leest. En dan wordt het je vanzelf duidelijk: eerst gezonde mensen en dan een gezonde wereld. Dat is de goede volgorde.

Judith van Gaalen en Jeroen Morssink schreven eerder boeken over gezondheid, bewustzijnsontwikkeling en spiritualiteit.. Dit is hun eerste boek samen.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit