Doggerland - Stormwaarschuwing

Stormwaarschuwing

Rank 2516 Gelezen 650 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 312 Favoriet 12 Recensies 14
Thrillers & Spanning Lijsten 4 Spots 6   Topics 0

Stormwaarschuwing is de tweede Doggerland-thriller van thrillerauteur Maria Adolfsson. Het is kerstmis wanneer een man dood wordt aangetroffen op Noorö, het noordelijkste eilandje van Doggerland. Karen Eiken Hornby stort zich op het onderzoek, opgelucht zo de festiviteiten te kunnen vermijden. Wanneer een tweede lichaam wordt gevonden, begint het er steeds meer op te lijken dat haar familieleden bij de moorden betrokken zijn. Meer dan ooit wordt het een levensgevaarlijke evenwichtsoefening tussen haar privéleven en haar rol bij de politie.

Thriller
Doggerland (2)
Elina van der Heijden
Luitingh Sijthoff
26 februari 2020
28 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jos├ęC

Guy Doms Hebban Recensent

Spanning en snelheid komen pas laat op stoom

door: Guy Doms 3 likes

Met Stormwaarschuwing bestaat de ‘Doggerland’-serie nu uit twee delen; netjes door Elina van der Heijden naar het Nederlands vertaald. De vele fans van Maria Adolfsson (1958) worden beslist op hun wenken bediend. Het derde boek uit de reeks – met inspecteur bij de recherche Karen Eiken Hornby – is...

Reacties op: Stormwaarschuwing