Dokter, ik las in de krant dat…

‘Chocolade beste medicijn tegen hoesten’, ‘Studie: zeelucht goed tegen kanker’ of ‘Slapen naast snurker is slecht voor gezondheid’. Waar komen dit soort relevante en opzienbarende medische nieuwsberichten vandaan? En wat kun je hier als lezer mee? In Dokter, ik las in de krant dat... voorzien artsen Lester du Perron en Tijs Stehmann de belangrijkste medische broodjeaapverhalen van een informatieve, concrete en soms zelfs geestige uitleg en leveren zij tegelijkertijd een overzicht van de huidige stand van zaken in de medische wereld. Samen richtten zij met dit doel het platform Dokter Media op, ter nuancering en duiding van medisch nieuws met als doel valse hoop en onrealistische verwachtingen te voorkomen.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Dokter, ik las in de krant dat… het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dokter, ik las in de krant dat…