Don Quirona's Antidotum

Don Quirona's Antidotum

Rank 8898 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Don Quirona is een dolende ridder, die zich -al schrijvend- opwerpt als beschermheer tegen het kwaad. In 25 vlammende columns trekt hij ten strijde. Tegen het virus, maar bovenal tegen de malle bestuurders en inwoners van dit voormalige moerasland en daarbuiten.

Zijn avonturen leiden hem langs angstige burgers, het jaarlijks uitje minigolf van mondiale dictators, poppenkastdirecteuren, hangende slettebakken, schilderen in geschiftheid, Newton als massamoordenaar en heel veel filosofie.

Het moge duidelijk zijn: corona is een gitzwarte bladzijde in de hedendaagse geschiedenis. En Don Quirona is voorbestemd om dat draaglijk te maken, voor ons allemaal.
Van tragedie naar komedie. Van winter naar zomer. Stap in dit boek en geniet van de trip.

Over de schrijver: Don Quirona is een alter ego van Remi van Zelst. Remi is columnist, realist, idealist, kapitalist en, niet geheel onbelangrijk, filatelist. In zijn columns neemt Remi zeker geen blad voor de mond. Zijn geluk schuilt in zijn onbekendheid. En dat wil hij graag zo houden. Dus mocht u het boek lezen, gelieve geen mond-op-mondreclame uit te oefenen. Remember anderhalvemeter.
Korte verhalen , Literaire non-fictie
Gebundelde literaire columns