Donkere nacht

Donkere nacht

Rank 4559 Gelezen 18 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 36 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

In deze angstaanjagende survivalthriller maakt liefde het verschil tussen leven en dood
Door een verschrikkelijk ongeluk strandt astronaute May Knox als enige overlevende in een onbruikbaar ruimteschip. Als ze niet snel wordt gered, gaat ze dood. Dan blijkt dat May toch niet alleen is: er verbergt zich een saboteur in de machinekamer. Hij vertelt haar de waarheid over de missie en onthult dat ze deel uitmaakt van een gruwelijk complot.
May heeft geen seconde te verliezen: ze moet de aarde bereiken voor het te laat is. En er is maar één persoon die haar daarbij kan helpen: Stephen, een getalenteerd NASA-wetenschapper – en Mays ex-man.
De pers over Donkere nacht

Donkere nacht combineert de spanning van sciencefiction met een hartveroverend liefdesverhaal. Om in één ruk uit te lezen.’ Ed Wood, redacteur Sphere

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning

01 maart 2019 31 reacties
  Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Marvin O. Hebban Recensent

Spannend en rechtdoorzee, zonder verrassingen

door Marvin O. op 29-04-2019

Maryam (May) Knox ontwaakt in de ziekenboeg van de Hawking II, het ruimteschip waarover zij het bevel voert. Ze is een groot deel van haar kortetermijngeheugen kwijt en weet niet waarom ze hier ligt. Ze ontdekt al snel dat ze in de ruimte gestrand is. Zij en haar team zetten als eerste mensen ooit voet op de Jupitermaan Europa en behoorden onderweg te zijn naar huis, maar het schip is defect, uit...

Lezersrecensies (1)

Een lekkere mix van spanning, gevoelens, gebeurtenissen en technologie.

door: Vanessa Geensen 2 reacties 1 like
Donkere Nacht is een spannend verhaal. Het verhaal heeft een pakkend begin, Maya wordt wakker als enige overlevende op een ruimte schip. Wat er precies is gebeurt is een mysterie, doordat haar geheugen niet meewerkt. Haar man die tot haar verbazing haar ex blijkt te zijn, probeert vanaf de aarde...