Doodse grimas

Doodse grimas

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 53 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

In een poging om zich los te maken van zijn verleden trekt detective Aidan Waits zich terug in de donkerte van de nachtshift. De avond lijkt te bestaan uit nietszeggende noodoproepen, maar dan worden hij en zijn partner, inspecteur Peter 'Sutty' Sutcliffe, opgeroepen om naar The Palace te komen, een verlaten hotel in het centrum van een rusteloze stad. Daar vinden zij het lichaam van een man. Hij is dood. En hij glimlacht.

De man is niet identificeerbaar. Zijn tanden zijn afgevijld en vervangen. Zelfs zijn vingertoppen zijn niet van hem. Slechts een briefje dat aan de binnenkant van zijn broek is genaaid geeft enige indicatie van wie hij was en wat zij laatste stappen waren. Maar terwijl Waits de puzzelstukjes en vragen rondom het leven van de onbekende probeert te structureren, is er iemand die zijn leven overhoop wilt halen. Een geest uit Waits verleden achtervolgt hem.
Om de identiteit van de glimlachende man te achterhalen, moet Waits eerst oog in oog met zichzelf komen te staan.

Thriller
Aidan Waits (2)