Doodverklaard

Gelezen 48 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 15 Favoriet 2 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
In het White Memorial Hospital in Boston wacht de jonge, succesvolle arts Eric Najarian gespannen op promotie. Op zekere dag krijgt hij een mysterieus verzoek om een hem onbekende patiënt te behandelen. Zijn benoeming zou dan geen enkel probleem meer zijn, wordt hem verzekerd.

Eric weigert vastberaden, maar snel daarna tekent zich een vreemd en angstaanjagend patroon af: doodverklaarde patiënten zouden wel eens helemaal niet dood kunnen zijn...

Ook Eric heeft in een waanzinnig drukke nacht op de Eerste Hulp een man doodverklaard. Deze man, uiterlijk verwaarloosd, maar in werkelijkheid directeur van een multinational, zou wel eens de sleutelfiguur kunnen zijn die kan bijdragen aan de oplossing van het mysterie, dat steeds dreigender vormen gaat aannemen.

(1993)

(1997)
Pockets populaire fictie
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Extreme Measures
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
18 november 2002
9789022979952 , 9789022983256 , 9789044925074 , 9789085160540

Andere media

VN:

Recensies

Dorien van der Klauw Hebban Team

Van een woestijn een ziekenhuis en een haven naar een ontstuimige liefdesrelatie en een vermiste broer

door: Dorien van der Klauw 1 like
Het boek begint met drie ogenschijnlijk losser verhaallijnen over een drughandel in een haven, een arts in een ziekenhuis en een stel wat verdwaald raakt in de woestijn in Utah. Hoewel je er uiteraard vanuit kunt gaan dat deze verhaallijnen elkaar tegen gaan komen later in het boek weet je nog niet...

door: M. van der Linden-613 1 like
Ik kan maar een ding zeggen, ik heb het boek in een keer uitgelezen. Zeer knap hoe verschillende verhaallijnen zijn uitgewerkt. Ik heb daarna de DVD Extreme Measures gezien wat een totale afbreuk deed aan het boek ondangs het acteer talent van Huge Grant.