9789492531124_front

Door jou te omarmen, omarm ik mezelf

Door jou te omarmen, omarm ik mezelf is een mix van diepgaand zelfonderzoek en een voelbare verkenning van de kuddewijsheid van paarden en mensen. Het boek beschrijft geen theorie, maar de weerbarstige praktijk van leven, leren en groeien. De blik van de paarden volgend biedt het boek een nieuw perspectief op wat het betekent om samen te leven. En een kudde te zijn. Leontine Kremers (1981) is schrijver en paardencoach. Sinds ze in de ontmoeting met een paard werd getroffen door de diepe verbinding en wijsheid die voelbaar was, onderzoekt ze wat het van ons als mensen vraagt om ons met dezelfde diepte en wijsheid te verbinden, aan elkaar en aan het leven. Lezers over ‘Door jou te omarmen, omarm ik mezelf’: “Ik heb nog nooit zoiets bijzonders gelezen.” “Een boek dat resoneert op diepe lagen, door wat er staat, maar vooral ook tussen de regels door.”

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Boekendame
19 november 2021
25 november 2021

Reacties op: Door jou te omarmen, omarm ik mezelf