Dri3

Dri3

Gelezen 40 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 37 Favoriet 4 Recensies 6
Literatuur & Romans Spots 1 Top25's 2   Topics 0

?De tijd om spelletjes te spelen is over, Kevin. Jij zult de wereld niet langer voor de gek houden. Ik heb erover gedacht je te vermoorden, maar dit is veel beter. Dit? dit zal je vernietigen.?

Kevin Parson zit achter het stuur als hij een angstaanjagend telefoontje krijgt. Ene Slater dreigt zijn auto op te blazen, als hij niet binnen drie minuten zijn zonde aan de wereld belijdt. Kevin raakt in paniek. Wie is Slater? Maakt hij zijn dreigementen ook waar? Kevin neemt het zekere voor het onzekere, zet de auto stil en springt eruit. Precies drie minuten later volgt de ontploffing.

Zo begint een nachtmerrie, waarin steeds meer levens op het spel komen te staan. Weer een telefoontje, weer een raadsel, weer een deadline, nog een bomaanslag. En zo zal het doorgaan zolang Kevin zijn zonde niet belijdt. Het probleem is echter dat Kevin niet weet op welke zonde Slater doelt. Geholpen door FBI-agente Jennifer Peters en CBI-agente Samantha Sheer probeert Kevin de identiteit van Slater te achterhalen. Hij blijft hen echter steeds een stapje voor met zijn vernuftige, levensgevaarlijke kat-en-muisspelletjes?

Betreed de wereld van Dri3, waarin niets is wat het lijkt te zijn. Waarin wit zwart is en zwart wit, en je grootste vriend je ergste vijand zou kunnen zijn.

Oorspronkelijke titel

Andere media

VN:

Lees verder

Hebban recensie

Sander Verheijen Hebban Crew

Geniale thriller!

door Sander Verheijen op 25-12-2003

Ik schreef het al een aantal keer. Het jaar 2003 is het jaar van de thrillerontdekkingen. Eén daarvan is zeker Dri3 van de Amerikaan Ted Dekker, dat zojuist verschenen is bij uitgeverij JH Kok.

In Dri3 gaat het over tegenstrijdigheden: goed versus kwaad. Kevin Parson wordt plotseling het doelwit van een gewetenloze psychopaat die door middel van raadsels en aanslagen het leven van Kevin volledig...

Lezersrecensies (4)

Wie van de 3?

door: Elbert Grift 1 like
Student Theologie Kevin wordt tijdens een autorit geconfronteerd met een telefoontje dat een raadsel bevat, als hij dat raadsel niet oplost zal de beller de auto laten ontploffen, ternauwernood weet hij de auto in veiligheid te brengen en zichzelf, waarna de auto inderdaad ontploft, het onderzoek...

door: Anke S 1 like
Het boek dri3 van Ted Dekker is een boek dat ik me nog lang zal herinneren. Ik had het boek gekregen van een vriend voor mijn verjaardag en ik ben enorm blij dat ik het nog eens zal kunnen lezen, ook al denk ik niet dat ik het ooit zal vergeten, echt een geweldig boek!

Het boek gaat over Kevin die...

door: Matthea van Dijk-1119 1 like
Echt een geweldig boek, tot op de laatste bladzij weet je eigelijk nix, ook al denk je van wel. Hij houd je echt voor de gek die Ted Dekker, maar wel op een geweldig goede manier! Ook een goede boodschap zit er in, ik ben het helemaal met Sander eens!

Recensie Dri3

door: Gea Krikken-Elzing 1 like
Weer genoten van dit spannende boek van Ted Dekker. Het einde was, ondanks dat het een beetje een flauw idee was, toch wel erg spannend en erg onverwacht.