Drie kleine leugens

Drie kleine leugens

Rank 235 Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 164 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Drie kleine leugens is de nieuwe thriller van auteur Laura Marshall, die eerder debuteerde met het goed ontvangen Vriendschapsverzoek.

2005: de zeventienjarige Ellen valt hopeloos voor de charmante nieuwkomer Sasha. Maar terwijl Ellen wordt verwelkomd in Sasha’s familie heeft ze totaal geen besef van de duisternis die schuilgaat onder hun vrolijke, bohemien levensstijl. Als tijdens een nieuwjaarsfeestje alles compleet uit de hand loopt, resulterend in een rechtszaak (waarin Ellen de kroongetuige is), is het idyllische familieleven daarna nooit meer hetzelfde.

2018: Ellen en Sasha zijn nu dertig, ze wonen samen in een flat in Londen en zijn hartsvriendinnen voor het leven. Wanneer Sasha echter verdwijnt, vreest Ellen het ergste. Sasha is al eerder op deze manier verdwenen en de politie neemt het daarom niet meer serieus, maar als er vervolgens geheimen uit het verleden van Ellen en Sasha komen bovendrijven, lijkt het erop dat Ellen een goede reden heeft om bang te zijn – niet alleen voor Sasha, maar ook voor zichzelf. Uitzoeken wat er echt is gebeurd op die nieuwjaarsavond 12 jaar geleden brengt gevaar met zich mee, maar het dwingt Ellen ook om haar verleden te confronteren. Want hoe goed kent ze haar beste vriendin eigenlijk?
Luitingh Sijthoff
08 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 2,99

Door lezers

Thriller Club / Thrillers augustus 2019