Vriendschapsverzoek

Rank 323 Gelezen 637 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 514 Favoriet 12 Recensies 17
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 1 Top25's 6   Topics 0

In Vriendschapsverzoek, het debuut van Laura Marshall, ontvangt Louise een Facebookbericht van iemand die al meer dan 25 jaar dood zou zijn.

Maria Weston wil vrienden met haar worden op Facebook. Maar Maria is sinds het afscheidsfeest op school niet meer gezien en wordt al jaren vermist. Iedereen waant haar dood, vooral Louise, die al haar hele leven een verschrikkelijk geheim met zich meedraagt. Wanneer Louise wordt gedwongen om te achterhalen wat er precies die avond heeft plaatsgevonden, weet ze alleen zeker dat Maria terug is. Klopt dat wel? Vriendschapsverzoek is een zenuwslopende psychologische thriller voor de fans van Het meisje in de trein, Ik zie jou en Waar is ze?

Thriller
Luitingh Sijthoff
26 juli 2018
08 juli 2020

Zorgvuldig opgebouwd debuut

door: Rose Leighton

Even op Facebook kijken wat er van je vroegere klasgenoten terecht is gekomen, of die vroegere vriendschappen weer eens aanhalen via social media – het is niet meer weg te denken uit het sociale leven van velen. Ook Louise, de hoofdpersoon van Vriendschapsverzoek, gebruikt haar Facebook account...

Reacties op: Vriendschapsverzoek