Dromen is voor volwassenen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Vergeet al die verhalen van anderen die dromen bereiken. Jij kan je dromen bereiken. Als je maar weet waar je moet beginnen. Het enige wat je daarna hoeft te doen is: beginnen! Je wilt toch niet aan het eind van je leven jezelf die ene vraag stellen: Wat als je die ene droom had nagejaagd? Vergeet iedereen die zegt dat het niet mogelijk is. Vergeet de gedachte dat je een bepaald geluk moet hebben. Jij kan je dromen bereiken! Met tips van verschillende succesvolle ondernemers en mensen die een droom najagen of leven kun jij ook jouw dromen binnen handbereik krijgen. Dit boek geeft je informatie, voorbeelden uit de praktijk en handige tools om zelf aan de slag te kunnen. Dit boek is jouw handleiding om: •een plan te maken om elke droom te bereiken •inzicht te geven in kansen en gevaren •je eigen pad naar je droom toe te vinden •de vraag te beantwoorden hoe je samen je dromen kan bereiken •met toepasbare opdrachten je droom een vliegende start te geven om uiteindelijk dat te doen wat je gelukkig maakt. Met dit boek ga je op een praktische en concrete manier écht aan de slag met het bereiken van je dromen!

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Mijnbestseller.nl
04 februari 2021
04 februari 2021

Reacties op: Dromen is voor volwassenen