Dromen

Gelezen 50 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 33 Favoriet 5 Recensies 9
Young adult Artikelen 6 Lijsten 1   Topics 0

Lucy heeft één grote droom. Als ze klaar is met de middelbare school, wil ze de wereld rondreizen om nieuwe mensen te leren kennen. Haar ouders, die een café runnen, nemen Lucy niet serieus. Dromen kun je tot je achttiende en dan wordt het tijd voor het echte leven, zegt haar vader altijd. En het echte leven is het café overnemen.
Jack probeert de droom van zijn vader in vervulling te laten gaan: als allerjongste deelnemer als éérste de finish van de marathon van New York halen. Zijn vader wil het graag, maar voor hemzelf hoeft het eigenlijk niet zo. Jack komt regelmatig in het café, maar omdat het altijd erg druk is, heeft Lucy hem nog nooit opgemerkt. Jack vindt Lucy heel leuk, maar hij durft haar niet aan te spreken. Hij besluit haar brieven te gaan schrijven, die hij stiekem in haar jaszak stopt. Lucy heeft geen idee van wie de brieven zijn, maar ze vindt ze prachtig. Als Lucy en Jack op een dag met elkaar in gesprek raken, heeft Lucy nog geen idee dat hij haar geheime bewonderaar is. Zullen ze elkaar uiteindelijk echt vinden?

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Van Goor
08 april 2016
08 april 2016

Marloes Auteur

Zoet meidenverhaal

door: Marloes 11 reacties 1 like

Humoristisch, herkenbaar en aantrekkelijk. Die woorden zijn vanaf de eerste bladzijde uit het boek onlosmakelijk verbonden met het debuut van Sara Zonneveldt. In april 2016 verrijkt zij op 15-jarige leeftijd de jeugdliteratuur met het feelgoodboek Dromen, waarin ze het typische pubermeisjesleven...

Reacties op: Dromen