Droom, durf, donut

Rank 154 Gelezen 60 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 101 Favoriet 2 Recensies 4
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0
In Droom, durf, donut van Vanessa Gerrits, het derde deel in de serie North Ness Inn, staat donutbakker Shaena in de spotlights.

In Droom, durf, donut werkt Shaena O’Daleigh in Schotland bij de lokale bakkerij, al kan ze daar eigenlijk haar ei niet kwijt. Het liefst maakt ze donuts, maar die zijn niet welkom in de wat ouderwetse lunchroom. Ondertussen stroomt Shaena over van de donutinspiratie: kleurig glazuur en smaaksensaties vullen haar gedachten. Als ze de kans krijgt om haar hoogsteigen donutwinkel te beginnen, laat ze die dan ook niet aan zich voorbijgaan. Ze zet alles op alles om de deuren van Drumnadonuts snel te kunnen openen!
Voor de liefde heeft ze niet écht tijd. Gelukkig geniet ze van haar casual pleziertjes met Owen. Tot ze plots tegen de Amerikaanse Brent aanloopt. De arrogante backpacker haalt haar het bloed onder de nagels vandaan! Misschien kan ze zich toch beter blijven focussen op haar donutshop...

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen