Verliefd, verloofd, verkleumd

Rank 419 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 43 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

De kerstnovelle Verliefd, verloofd, verkleumd van Vanessa Gerrits is het warme en sprankelende vervolg op Leef, lach, loch.

Het is begin december en Esme is dolgelukkig: Rory komt naar de Lage Landen om de feestdagen met haar door te brengen – en om zijn schoonfamilie te ontmoeten. De plannen veranderen echter noodgedwongen als Rory zijn voet breekt en zijn vlucht mist, waarna de gehele familie Dries besluit naar Drumnadrochit af te reizen. De verwarming van de herberg mag dan soms uitvallen, bij een knisperend haardvuur weten ze er vast een knusse vakantie van te maken. Tenminste, als ze in de North Ness Inn niet voor een onverwachte uitdaging komen te staan…

Ondertussen heeft Shaena het druk met haar hoogsteigen donutzaak, maar ze is niet te beroerd om de manke Rory te helpen met de kerstversiering in de herberg. Bij het opsnorren van de slingers doet Shaena een flinke ontdekking. Zal ze het familiegeheim voor zichzelf kunnen houden?

Feelgood
Populaire fiction algemeen