Droom je leven

Droom je leven

Het leven is een droom en jij bent de dromer. Het is het innerlijke magische kind in jou dat je toegang geeft tot je droomkracht. Het kind is speels, spontaan, authentiek en transparant en staat in verbinding met de paranormale wereld. Het durft nog te dromen en gelooft in die dromen. Het kind is vol verwondering over het leven en treedt het open en verwachtingsvol tegemoet. Er is zoveel te ontdekken!

Vanuit dit perspectief neemt dit boek je mee op een innerlijke reis door het dagelijks leven en helpt je om je eigen scheppingskracht te ontdekken en je droom te leven.
Elke dag, periode en jaar heeft een eigen energie. De Maya’s wisten dat al en laten met de Tzolkin, de heilige kalender van 260 dagen, de natuurlijke ritmes van het leven zien.

Dit handboek beschrijft deze energieën op heldere wijze en vat kosmische informatie in woorden samen. Van dag tot dag doorloop je steeds de kansen van groei die het leven je biedt. De inspirerende, blijmoedige en helende teksten en tekeningen helpen je om die kansen te herkennen en ze vanuit innerlijke kracht aan te gaan. Zo kom je in de flow en maak je de weg vrij voor “vrij, blij en bewust leven” voorbij de beperkingen van het verleden!
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit