Droomtherapie

Droomtherapie als effectieve, creatieve en vooral helende vorm van therapie. Dat is wat Ivo van Groesen aantoont door middel van een theoretisch onderzoek en daarnaast ondersteund met een boeiend praktijk onderzoek als afronding van zijn masterjaar binnen de opleiding Transpersoonlijke regressietherapie. Tientallen cliënten heeft Ivo van Groesen bereid gevonden mee te werken aan zijn overtuiging dat er een hele wereld schuil gaat achter dromen. En dat ze ook zóveel kunnen betekenen voor ons huidige leven! We hoeven slechts te kijken én te luisteren naar onze eigen dromen. Maar niet iedereen onthoudt zijn dromen, of kan er slechts flarden van herinneren. En dan nog is het vaak onduidelijk wat het nu écht betekent. Verklarende droomboeken sluiten vaak onvoldoende aan op de dromer zelf. Maar waarom maakt een droom soms een onuitwisbare indruk of blijft hij je jarenlang achtervolgen? Dat dromen vaak een boodschap in zich hebben is duidelijk. Precies om die reden richt droomtherapie zich vooral op het droombewustzijn van de dromer. Droomtherapie ‘verankert de boodschap van de droom veel meer in je leven van nú’.

Is Droomtherapie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Droomtherapie