Druks

Rank 742 Gelezen 64 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 78 Favoriet 3 Recensies 6
Non-fictie Top25's 1   Topics 0

De meeste mensen kennen ADHD als 'Alle Dagen Heel Druk'. En druk zijn is zeker een onderdeel van de Attention Deficit Hyperactivity Disorder, maar dat is wel een erg eenzijdig beeld. Auteur en ervaringsdeskundige Francien Regelink stelt dat beeld graag voor je bij - want hoewel ADHD misschien lastig klinkt, zitten er ook heel mooie kanten aan.
Want wat is ADHD eigenlijk? Wat zijn de voordelen, nadelen en de vooroordelen? Helpen pilletjes, of juist helemaal niet? Hoe zorg je dat je om kunt gaan met alle prikkels van het dagelijks leven? Francien, succesvol sportmarketeer, mediacoach, auteur en hardloopblogger, vertelt je recht voor zijn raap over haar leven en ervaringen met ADHD.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Blossom Books BOLD
27 juli 2020
27 juli 2020

Lieke Roovers Hebban Recensent

Een boek met een boodschap

door: Lieke Roovers 3 likes

Druks is het derde boek van Francien Regelink (1986). Voorheen maakte ze een sportblog en tegenwoordig geeft ze als 'ongewild ervaringsdeskundige', zoals ze zichzelf noemt, voorlichting op scholen, tijdens evenementen of in de media over de gevolgen van sexting – tevens het onderwerp van haar twee...

Reacties op: Druks