Duin Kapittel

Duin Kapittel

Gelezen 57 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 15 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Niet lang na de gebeurtenissen in Ketters van Duin bereikt de strijd tussen de Zusters van de Bene Gesserit en de heerszuchtige Achtenswaarde Matres uit de Verstrooiing een gewelddadig hoogtepunt.
De Zusters zijn door de beproevingen, die ze hebben moeten doorstaan tijdens de duizenden jaren durende heerschappij van God-Keizer Leto II, gestaald voor de machtsstrijd die na de dood van de Dwingeland losbrandde. De inwoners van het Keizerrijk trokken toen door het heelal in.
Inmiddels onderworpen aan het terreurbewind van de Achtenswaarde Matres, een karikaturale nabootsing van de Bene Gesserit, keren vele miljarden van hun nakomelingen terug naar het Oude Rijk. Met hun nietsontziende overmacht onderwerpen de Achtenswaarde Matres nu de ene planeet na de andere, en vanuit de ruimte verschroeien ze de bolwerken van de Zusters – zoals het oude Duin, nu alleen nog een rokende sintelklomp. Maar de Kapittelplaneet van de Bene Gesserit hebben ze nog niet opgespoord. Zijn de Zusters sterk genoeg voor de beslissende krachtmeting?
Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Volt
12 augustus 2019
9789029053501 , 9789029067430 , 9789021417363 , 9789021417042

Lezerswaarderingen

Artikelen over Duin Kapittel

Duin voorspelde de opkomst van IS
09 juli 2015 9 reacties
  Meer artikelen