Duurzaam tuinieren

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 1

We worden dagelijks om de oren geslagen met cijfers over massale insectensterfte, het verdwijnen van vogelsoorten en de ergste horrorverhalen over het klimaat. Genoeg om flink gedeprimeerd van te raken. Maar wat als je op je eigen stukje grond of balkon het verschil kunt maken, zelfs als je geen groene vingers hebt?
Dit boek is bedoeld voor zowel ervaren tuiniers als mensen die net beginnen met tuinieren; voor mensen met een klein binnenplaatsje of balkon, en mensen die in het bezit zijn van jaloersmakende lappen grond. Door de heldere illustraties, de vele prachtige foto’s en de toegankelijke instructies is het niet zomaar een tuinboek, maar inspirerend leesvoer. Van een jaarronde bloei in je tuin en wat je doen (en vooral laten) kunt voor de natuur, tot je eigen snijbloemen en iets te eten kweken, je vindt alle praktische tips die je nodig hebt om een fantastische buitenruimte aan te leggen waar het al snel barstensvol leven is. Een duurzame tuin is een prachtige bestemming, een plek die je deelt met de natuur.

Natuur
Tuinieren