Echte wereld

VN:

Echte wereld

Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Wanneer haar buurvrouw wordt gevonden met ingeslagen schedel, denkt Toshi dat ze getuige is geweest van de moord. Ze heeft eerder die ochtend glasgerinkel gehoord en haar buurjongen zien weglopen. De tiener Toshi en haar drie vriendinnen raken gefascineerd door de jonge moordenaar en bieden hem hulp op zijn vlucht. Het contact tussen hen wordt steeds intensiever en de eisen van de moordenaar steeds dwingender. Al snel bevinden de vier meisjes zich in een oncontroleerbare wervelwind van gevaar.

Een toegankelijke en verontrustende thriller die op briljante wijze inzicht geeft in de hedendaagse Japanse maatschappij.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Michael Berg Auteur

Een beklemmende beeld van Japan

door: Michael Berg 1 like
Natsuo Kirino (1951) geldt als een van de beste misdaadauteurs van Japan. Ze schreef 13 romans en 3 verhalenbundels, werd diverse malen bekroond en haar boeken verschijnen wereldwijd. Echte wereld is na De nachtploeg (2005) en Groteske (2007) haar derde roman die in het Nederlands verschijnt.
...

Reacties op: Echte wereld