Een blind paard kan niet fout lopen

Rank 3175 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Al miljoenen mensen hebben, sinds het begin van de 9e eeuw, de pelgrimstocht naar Santiago de Compostela ondernomen en de belangstelling daarvoor neemt alleen maar toe. Het is een grote trekpleister geworden voor jaarlijks honderdduizenden wandelaars van over de hele wereld, zowel jong als oud, die om uiteenlopende reden de uitdaging die deze route biedt, aangaan. De meeste hedendaagse ‘pelgrims’ leggen het traject te voet af vanaf St. Jean Pied de Port, ruim 800 km. In dit boek neemt Phil Kleingeld je mee langs de soms eeuwenoude paden door Spanje waarin hij op een persoonlijke en soms indringende manier zijn belevenissen met je deelt. Hij verpakt zijn verhaal over de Camino op een humoristische en relativerende manier, doorspekt met anekdotes en af en toe een paar serieuze beschouwingen; waaronder enkele ‘mirakels’ van de Camino! Ga met hem mee op reis langs de Camino van St. Jean Pied de Port tot aan Santiago de Compostela en ontdek Spanje eens op een totaal andere manier! Dit boek bevat bovendien een groot aantal praktische tips en adviezen voor toekomstige wandelaars die hij een welgemeende ‘buen camino’ toewenst!

01 januari 2020
06 april 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Reacties op: Een blind paard kan niet fout lopen