Een deur in het bos

- Uit de kleurrijke illustraties spreekt liefde voor het bos en zijn bewoners
- Een speels en grappig verhaal over om je heen kijken en je omgeving in een
nieuw perspectief zien
- Prachtige aanleiding voor een muzisch project rond beeldgeletterdheid / fotografie:
maak zelf een passe partout en kijk met een nieuwe blik naar je omgeving

Dankzij een mysterieuze rode deur ziet Mees haar thuis zoals ze het nog nooit gezien heeft.

Op een dag staat er midden in het bos een deur. Een grote rode deur. Mees begrijpt er niets van. Everzwijn komt langs en piept onder de deur door. ‘Wat mooi,’ zucht Everzwijn. ‘Zo heb ik het nooit eerder gezien.’ Ook Hert, Beer en Vos worden stil als ze door de deur kijken. Mees vliegt naar de klink en tuurt door het sleutelgat. Maar ze ziet helemaal niets bijzonders. Dan duwt Beer de deur open ...

Recensies (1)

Is Een deur in het bos het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een deur in het bos