Een duistere schittering

Een duistere schittering

Gelezen 218 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 333 Favoriet 5 Recensies 18
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0

Echte monsters verschuilen zich niet het bos, ze zijn niet de schaduw achter de boom of de onzichtbare aanwezigheid in een donkere hoek. Nee, echte monsters staan recht voor je.
In de zomer waarin Chloe Davis haar twaalfde verjaardag viert, verdwijnen zes tienermeisjes uit het kleine stadje waar ze woont. Ouders worden bang, alle meisjes moeten binnenblijven, de dagen zijn lang en vol angst. Aan het eind van de zomer wordt Chloes vader gearresteerd en veroordeeld als seriemoordenaar, en sindsdien heeft hij de gevangenis niet meer verlaten.
Twintig jaar later werkt Chloe als psycholoog in Baton Rouge, maar soms voelt ze zich net zo verward als haar patiënten zelf. En wanneer er een vijftienjarig meisje verdwijnt, beleeft ze die angstaanjagende zomer weer opnieuw.

Literaire thriller
Danielle Stensen
Cargo
03 mei 2022
03 mei 2022

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Ann Busquart Hebban Recensent

Een duister, maar schitterend debuut

door: Ann Busquart 1 like ebook

Opgroeien als dochter van een seriemoordenaar en er zelf je hoofd niet bij verliezen. Dat is de korte samenvatting van het thrillerdebuut van Stacy Willingham, dat door Daniëlle Stensen naar het Nederlands vertaald werd.

'Ik heb duisternis in me,' zei hij uiteindelijk. 'Duisternis die 's nachts...

Reacties op: Een duistere schittering