Een giraf met een probleem

Een giraf met een probleem

Junior   Topics 0
Een giraf met een probleem is een grappig verhaald prentenboek over hulp uit onverwachte hoek.

Edward de giraf is ab-so-luut niet blij met zijn nek. Hij is veel te lang. Te dun. Te suf. Het enige wat je ziet, is die nek. Edward snapt best dat iedereen er de hele tijd naar staart. Dat zou-ie zelf ook doen.
Christo de schildpad zou juist dólgraag zo’n giraffennek willen hebben, want zijn eigen nek stelt niets voor. Hij kan niet eens zelf een banaantje uit een boom happen. Misschien kan Edward dit probleem voor hem oplossen, met die machtige nek van hem?

Jory John en Lane Smith
Een giraf met een probleem is het nieuwste boek van New York Times-bestsellerduo Jory John en Lane Smith. Door de hilarische verteltoon zullen kinderen én ouders het uitschateren. De bijzondere illustraties in aardetinten brengen de Afrikaanse dieren tot leven. Schrijver Edward van de Vendel vertaalde het boek op prachtige wijze.?
Kind & Jeugd
Gottmer