Een goed leven met NAH - Op weg van overleven naar weer een goed leven met niet aangeboren hersenletsel

De auteur, Irma de Bresser, had ?gewoon? een fijn leven in goede gezondheid. Mooie ontwikkelingen in het vooruitzicht. Na een beroerte eind 2009 veranderde haar leven echter drastisch. Dromen vielen in duigen toen zij verder moest met NAH (niet aangeboren hersenletsel). Het herstelproces was een ontdekkingsreis, vol veranderingen. Het leven zat vanaf dat moment vol uitdagingen. Irma vond haar weg in dat veranderde leven en dat leven blijkt toch ook goed te zijn. Over haar ervaringen en haar aanpak, en die van een aantal inspirerende lotgenoten, heeft zij geschreven. Zij hopen dat dit boek een steun kan zijn, troost kan bieden en hoop kan geven voor lotgenoten en hun naasten.
Boekscout VOF
26 oktober 2018