Een huis vol planten

Een fullcolour hardcover boek met alles wat je moet weten over de lichtinval in je huis. Je leert het licht in je huis te analyseren, om zo je kamerplanten en hun lichtbehoeftes beter te begrijpen. Voortaan weet je precies welke plant op welke plek in je huis gelukkig wordt! Mijn huis is een ware urban jungle met meer dan 150 kamerplanten die ik met liefde verzorg. Als inspiratie voor jouw eigen urban jungle bevat mijn nieuwe boek naast de informatie over lichtinval ook een ‘house plant tour’ langs de planten in mijn huis, met achtergrondverhalen en verzorgingstips. Verwacht niet alleen de succesverhalen. Ook de mislukkingen deel ik met je – niet alles hoeft goed te gaan en dat is best oké.

Recensies (1)

Is Een huis vol planten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een huis vol planten