Een jaar in Wonderland

Dag lieve schatjes van me! Mijn naam is Baba Jaga en ik ben zo blij dat je in Wonderland op bezoek komt! Baladdina trakteert je op magische thee en heerlijke bietensoep. Kom ook eens proeven van de lekkernijen van Oma Granola, of speel verstoppertje met Spookje en neem een duik met Waterman... Voor iedereen die zich ooit al eens afvroeg hoe het eraan toegaat in een sprookjesbos: sla dit boek open en je komt het te weten! Ontdek wat Roodkapje en de wolf het hele jaar doen. Ga mee op een fantastische reis vol verrassingen en bijzondere ontmoetingen met bekende sprookjesfiguren, maar ook met magische wezens die je nog niet kent, zoals Papilio Slappelach en Mjammopotamus. Op de zoekplaten in dit toverachtige boek zie je hoe het toverbos van maand tot maand verandert en wat de sprookjesfiguren elke maand van het jaar beleven. Een boek boordevol verhalen en grapjes, dat de verbeeldingskracht prikkelt en waar je urenlang plezier van hebt.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Een jaar in Wonderland het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een jaar in Wonderland