Een jaar zonder prinses Ella

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Dit is het moedige verhaal van twee mensen die op een dag verliezen wat hen het allerdierbaarste is: hun dochtertje Ella. In dit boek nemen ze ons mee naar het hart van hun rouwproces. Het is een verhaal vol herkenning voor wie geconfronteerd wordt met pijnlijk verlies.
"Het verhaal van Ella en van zij die na haar overlijden achterbleven, heeft mij diep geraakt… in mijn menszijn, in mijn psycholoog-zijn, in mijn papa-zijn… Kristof en Els beschrijven ervaringen die voor mensen die betrokken worden bij intens verlies herkenbaar aandoen, maar die best verwarrend, beschamend en overrompelend kunnen zijn."
– Michael Portzky, neuropsycholoog en auteur van meerdere boeken over veerkracht
''Een jaar zonder prinses Ella is een ontroerende, maar ook confronterende getuigenis van hoe het leven van een jong gezin door mekaar wordt geschud. Het is een verhaal van ongeloof, onmacht, kwaadheid, pijn, diep verdriet, hopeloos zijn, van zoeken en niet vinden, van niet weten waar te lopen of te kruipen. Maar het is gelukkig ook een verhaal van zoeken en wél vinden, van aarzelend de draad weer opnemen en toch weer rechtkrabbelen…''
– Raf Lemmens, directeur HR & Administratie en Facilitaire diensten van het RZ Tiene

Witsand Uitgevers bvba
01 september 2019