Een kans voor de liefde

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Lee Radcliffe is een ambitieuze journaliste die vastbesloten is de beroemde bestsellerschrijver Hunter Brown te interviewen. Er doen de wildste geruchten over hem de ronde, en het is nog geen enkele journalist gelukt om hem te spreken te krijgen. Gelukkig houdt Lee wel van een uitdaging, en uiteindelijk slaagt ze er in om Hunter voor een interview te strikken - maar wel op zijn voorwaarden... Ze had toch álles over voor een artikel? Nou, dat is precies wat hij van haar vraagt: alles. Een groter contrast dan dat tussen oorlogsfotograaf Shade Wilder en Bryan Mitchell, die vooral beroemdheden voor haar lens heeft, is niet denkbaar. Als hun gevraagd wordt samen een reportage te maken, ziet Bryan er dan ook ongelofelijk tegenop met de arrogante Shade samen te werken. Maar deze opdracht - het vastleggen van de zomer in heel Amerika - kan ze niet afslaan. Terwijl ze samen reizen, leren ze elkaars werk waarderen en voelen ze zich steeds meer tot elkaar aangetrokken. Maar kunnen ze de verschillen tussen hen ooit écht overbruggen?

Feelgood , Romantiek
Romantiek
Ingrid Meijer
Harlequin Holland
04 maart 2014
05 juli 2018
9789034754097 , 9789461999634 , 9789402535822

Reacties op: Een kans voor de liefde