Winterhemel

Aan Pandora McVie en Michael Donahue laat ik alles na - ieder de helft. Op één voorwaarde: zij moeten samen zes maanden achtereen in mijn huis in de Catskills wonen...'

Al bij leven was oom Jolley een zonderling, maar in zijn testament maakt hij het echt te bont! Hoe komt hij erbij zo'n belachelijke eis te stellen? Hij wist toch dat zijn neef en nicht elkaar niet kunnen uitstaan?

Toch gaan Pandora en Michael akkoord. Uiteraard alleen omdat anders al Jolleys bezittingen naar de andere familieleden zullen gaan - en daar hebben ze zo mogelijk een nóg grotere hekel aan dan aan elkaar!

Is Winterhemel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Winterhemel