Een kat in huis

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Katten nemen een belangrijke plaats in in vele huishoudens in Nederland en Vlaanderen. Maar liefst 2.6 miljoen katten in Nederland en 1.9 miljoen katten in België vragen dagelijks om aandacht. Francien van Westering, geeft antwoord op vele vragen die kattenbezitters kunnen hebben. Vragen op het gebied van gedragsprobleem, waaronder schuwheid, aandacht vragen, kattenbak, krabben, onzindelijkheid, verzorging en natuurlijk de eerste maanden na geboorte. Een boek bedoeld voor degenen die voor het eerst een kat in huis nemen, maar ook voor ervaren liefhebbers biedt het boek veel tips en raadgevingen . Het boek bevat vanzelfsprekend ook zeer veel kleurrijke kattentekeningen van de hand van Francien van Westering. Een uiterst compleet boek voor iedere kattenliefhebber
Auteur en illustratrice Francien van Westering is de ervaringsdeskundige op het gebied van gedragsproblemen en werd daarnaast bekend door haar wekelijks column en tekening in het tijdschrift Margriet, wat zij maar liefst 14 jaar verzorgde. Daarnaast werkte ze voor talloze tijdschriften in Nederland, België, Duitsland en Engeland en schreef en illustreerde ze talloze boeken over katten en hun avonturen en gedragingen. Momenteel zijn de illustraties van Francien terug te vinden op onder meer serviezen, textiel, hobbyartikelen, bewaarboxen en behoren haar stationery artikelen waaronder geïllustreerde agenda en - scheurkalender, een uitgave van Edicola, tot de best verkochte in Nederland en Belgie.

Illustraties
Francien van Westering
Edicola Pub BV / Veltman Distributie BV
01 januari 2017

Reacties op: Een kat in huis